19 Ekim 2014 Pazar

Bitirdigim ürünler | Yazdan kalanlar

Bu yaz iş ya düğünler nedeniyle çok kez şehir dışına çıktım. Genellikle tester ürünleri yanıma alıp kullandığım için çok az ürün bitirebildim. Kısa kısa yorumlamak istiyorum.



Loreal Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı: Saça anlık bakım yapan ve abartılı reklamlara sahip ürünlerden biri. Bakım etkisi kalıcı değil, kırıkları önlemiyor. Fazla kullanıldığında saçı ağırlaştırıyor. Daha çok kalın telli saçların nem ve haftalık bakım yağı olarak kullabileceği bir ürün. Gratis/Watsons' larda indirime girdikçe alabilirsiniz.

Milkshake condititoning saç köpüğü: Bonibon kokulu harika bir saç köpüğü. Saçlarınız elektrikleniyorsa ya da şekil almıyorsa duştan sonra uygulayabilirsiniz. Aynı zamanda saç tellerine bakım da yapıyor. Milkshake ürünlerini Saçhane.com' dan alabilirsiniz.

Yves Rocher Misket Limonlu Duş jeli: Yves Rocher' ın duş jellerini indirimde stoklamıştım. Yeşil limonlu olanı da en son bitirdiğim çeşidi. Kokusu çok kalıcı ya da haz veren cinsten değil. 

Garnier Besleyici Saç bakım Boyası: Aylar öncesinden kalan bir kutu saç boyası. Saçlarınızın renginden memnunsanız ama sadece hafif bir parlaklık istiyorsanız Garnier' ın bu rengi tam size göre.

Cyrene miseller solüsyon: Cyrene makyaj temizleme suyu benim için Bioderma' ya güzel bir alternatif oldu. Göz makyajını çıkarmada çok başarılı. Cyrene' in Türk markası olması başka bir sevilme nedeni. Ayrıntılı okumak için şuraya tıklayın.

Siz en son ne bitirdiniz hadi paylaşın. 
Bu arada hazırladığınız blog yazılarına benim blogumda yer verip konuk yazar olmak isterseniz shimizu062@gmail.com' a mail atın.
Tanışıp ortak yayın yapalım.
Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)