9 Kasım 2014 Pazar

Hassas cilt bakımı 1 | DDF Sensitive Skin Temizleme Jeli

Roaccutane' ın cilveli tarafı sizi sivilcelerden kurtarıp hassas, yer yer lekeli bir ciltle ve dökülen saçlarla başbaşa bırakmasıdır.  Kasım ayından itibaren "Bu saydığım sorunların üstesinden nasıl geliyorum, hangi ürünleri kullanıyorum" sizinle adım adım paylaşacağım. 

Hassas cilt, sivilce izleri ve saç dökülmesi bence dermatolojinin en azılı sorunları. Sıradan ürünlerle bu sorunları çözemeyeceğimiz aşikar. O yüzden bir -iki haftada mucize beklemeden büyük bir sabırla bakım rutinine devam etmemiz gerekiyor. Çözüme giden yolda onlarca ürün denemeyi, çoğu zaman hayal kırıklığına uğramayı da göze aldım maalesef.

Roaccutane (Aknetrent) ya da diğer sivilce tedavileri esnasında cilt hassaslaşır, kuru ve nemsiz hale gelir. Uygun temizleme ve nemlendirme yapılmadığında ise cilt lekeleri ve kızarıklıklarla başbaşa kalmanız kaçınılmazdır. Sivilce tedavisi görmeseniz bile durup dururken cildiniz kızarıyorsa, yeni ürünlere cildiniz aşırı tepki veriyorsa, allık sürmeye gerek kalmadan kırmızı yanaklarla dolaşıyorsanız siz de hassas cilde sahipsinizdir.
DDF Sensitive Skin Temizleme Jeli, hassas ciltlere zarar vermeden ve kurutmadan, ciltteki kalıntıları ve makyajı temizleyen güzel bir ürün. Özellikle benim gibi yanak bölgesi hassas, T bölgesi yağlı ve siyah nokta oluşmaya müsait ciltler için bulunmaz bir nimet. Çünkü kurutmadan ciltteki kalıntıları ve fazla yağı temizlemek her ürünün harcı değil.
DDF Hassas Ciltler için temizleme jeli;

*Zarar vermeden, irrite etmeden fazla yağı ve makyajı temizliyor.
*Aloe vera ve gliserin ile hassas bölgeleri yatıştırıp kızarıklıkları önlüyor.
*Cildin nem dengesini koruyor. Bu sayede antiaging özellik taşıyor.
*Antibakteriyel, antioksidan özler içeriyor. Siyah nokta, sivilce oluşumunu azaltıyor.
*İçerisindeki kimyasallar minimumda tutulmuş.  Bitkisel ajanlar içeriyor, parfüm ve renklendirici içermiyor.
*Küçük bir miktarı yettiği için yaklaşık 1 sene kullanılabiliyor.
Temizlemenin ardından uygun bir tonik ve nemlendirici ile bakımı bitiyorum. DDF ürünlerini kullananlar kalitesinin zaten farkındadır. Denemeyenler ise eczaneler ve seçkin satış noktalarından ulaşabilirler. Dermoeczanem' de DDF ürünleri hem indirimli hem de 2 ürün alana temizleyici hediyesi ve ücretsiz kargo fırsatı var. Ben de geçen yıl DDF ürünlerini bu adresten almıştım. Şuradan inceleyin lütfen tık tık

Hassas cilt bakımı ile ilgili ürün yorumlarının devamı gelecek. Takipte kalın :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba, siz Roaccutane kullanmissiniz benim de ufak ufak sivilcelerim oluyor dr bu ilacı verdi ama ben yan etkilerinden korktuğum için almadm.sivilcelerden cok biraktiklari lekeler beni rahatsiz ediyor cnku kucuk sivilceler olup gidiyor lekeler kaliyor.ilacin lekelerinize ve sivilcelerinize cok faydasını gordunuz mü? Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Merhaba, bende kalan lekeler için kullanmak istiyorum ama emin olamadım ddf ürünlerini herkes tavsiye ediyor ama faydası olurmu acaba

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)