15 Mayıs 2015 Cuma

Barielle 60 saniyede Manikür- Pedikür || Evde manikür nasıl yapılır?

Bu kavanozdaki turuncu karışım sizleri kuaföre taşınmaktan kurtaracak formül olabilir. İşim nedeniyle gün içinde sık sık ellerimi yıkıyorum, tırnak etlerim çok kuruyup bakımsızlaşıyor. Evde manikür aletleriyle uğraşmak ise büyük işkence, genellikle kanatıp yara yapıyorum zaten. Şimdiye kadar en çok kullandığım ürün Sally Hansen' in Cuticle Remover adlı ürünü oldu. Bloglarda aşırı derece övülmesine rağmen ben kendisini çok sevemedim. Tırnak çevresi daha sağlıklı olanlar için başarılı bir ürün olabilir ama benim tırnak çevremde ve tırnaklarımda derin soyulmalara neden oldu.

Herneyse; Barielle 60 saniyede manikür- pedikür adlı ürünü şu aralar yeni favorim. İçinde deniz tuzları, mandalina özleri ve bakım yağları var. Güzel içeriği nedeniyle sadece tırnak çevresinde değil, el ve ayakların tümüne peeling yapmakta da kullanabilirsiniz. Sally Hansen Cuticle Remover gibi kimyasal yapısıyla deriyi söküp atmıyor, peeling etkisiyle ölü dokuları nazikçe kaldırıyor. Bunun için istediğiniz bölgeye dairesel hareketlerle uyguluyorsunuz. Ölü deriler soyulup yenileniyor, bakım yağlarıyla da pürüzsüzlük sağlıyor.

Bundan başka içindeki üzüm çekirdeği antioksidan etki sağlıyor. Özellikle ellerimizde yaşla oluşacak kırışıklıkların ve lekelerin önlenmesi için önemli bir nokta bu. Avakado yağı; peeling sonrası yakınmaları azaltmakta görevli, antiseptik ve yatıştırıcı etkisi var. Bakım yapan diğer yağlar ise; jojoba yağı, hindistan cevizi yağı, badem yağı, kuşburnu yağı, nane yağı, limon yağı, portakal yağı.
 Koca kavanozu 1 senedir kullanmama rağmen hala yarılayamadım. Fiyatına yakışan bir ürün olduğunu deneyince anlayacaksınız.

Ürün Sihirli mavi' nin etkinliğinde hediye edilmişti. Tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.

2 yorum:

Güzellik Meselesi dedi ki...

Şehirli kadının kıymetli zamanını geri veren bir ürün demek ki :) 60 saniye gibi bir sürede yaptıkları harika güle güle kullanın :)

Shimizu Zen dedi ki...

teşekkür ederim tatlım, aynenn vakıt çok önemli:)

Yorum Gönder

Yazmadan gitmeyin :)